[BSD] svn

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Okt. 14., P, 01:55:33 CEST

On 10/13/2011 8:32 PM, Auth Gábor wrote:
> Hi,

>   Esetleg:
> http://wiki.javaforum.hu/display/FREEBSD/Subversion
>
>   Ilyesmi lesz belőle:
> http://svn.javaforum.hu/svn/android/AndroidSOAP/
> http://svn.javaforum.hu/svn/javaforum20/

Nem akartam beleszolni, de ha igy nez ki (es csak ennyit tud) a webes
felulete :), akkor inkabb Mercurial. Mondjuk a felhszanalok igenyeitol
is fugg, mit es mennyit erdemes konfiguralni; a kodereknek altalaban
mindegy a webinterface, de en konyebben es gyorsabban at tudom tekinteni
a szines-szagos-kattintos interfacen, hogy ki mit/mikor/merre
paraznalkodott a forrasban, mint a logokat es tageket bongeszve.