[BSD] http_proxy és letöltés https URL-ről

Zsolt Kúti la.tinca at gmail.com
2011. Nov. 18., P, 21:25:00 CET

A gondom az, h az lenne - lett volna - jó, ha ez a rendszerszintű
megoldás létezne, mert a kliens alkalmazás adott*. (Tényleg csak
zárójelben: a wget is a fetch-csel azonos módon viselkedik.)
Persze másként is meg fogom tudni oldani, de azért most jól jött
volna, és egy kicsit furcsálltam, h ez miért van így.

* egy gradle nevű build rendszer