[BSD] mystic error

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2011. Nov. 9., Sze, 23:46:54 CET

zfs cache flush nem letezik? Lehet ez megoldana a problemat, ha
egyaltalan ez kivitelezheto :)

Egyenlore figyelem, de nem lesz gyors a reakcio, mert 1-2 het mire
jelentkezik a gond 2GB-al es en most 4-re emeltem a memoriat.

Egyebkent van par olyan gepem itt-ott, ami csak mint egy kis nas, 2 db
zfs tukrozott hdd-t tartalmaz es csak 2GB memoriaval, de egyik sem
csinalta ezt soha. Ez a gep az elso nalam.

Andras