[BSD] mystic error

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2011. Nov. 9., Sze, 22:53:24 CET

Hello

A kabel mondjuk konnyen cserelheto, ezt kiprobalom koszi. A tobbi mar
nehezebb, tobb tesztelest igenyel.

A "minek is keverni a zfst barmivel" kerdest hogy erted? Zfs mellet ufs?
Nem gondolnam, hogy ez gond lenne, de oszinten szolva csak lustasagbol
nem kuzdottem egy percet sem azzal hogy teljes legyen a tukor. Mivel nem
lehet meg az installerbol zfs-t letrehozni a legelejen. Ez csak egy home
szerver, az adatok legyenek biztonsagban, a rendszer masodlagos :)

udv,
Andras