[BSD] php fpm socket

Kovács András andras at posta.ws
2011. Május. 28., Szo, 23:41:37 CEST

Sziasztok!
Apache22-mpm-worker + virtualdocumentroot + php-fpm a felallas.
Minden megy, de szeretnem, ha az egyes domain-ekhez tartozo php
kulon-kulon user neveben menne.
Jelenleg igy mukodik:
FastCGIExternalServer /usr/local/sbin/php-fpm -socket
/var/run/php-fpm.socket
Szeretnem, ha igy menne:
FastCGIExternalServer /usr/local/sbin/php-fpm -socket
/var/run/<domainem>.socket
Pl. domain.hu eseten:
FastCGIExternalServer /usr/local/sbin/php-fpm -socket
/var/run/domain.hu.socket
Es a sub.domain.hu eseten is
FastCGIExternalServer /usr/local/sbin/php-fpm -socket
/var/run/domain.hu.socket
lenne. Hogyan tudom ezt valami valtozokent kinyerni a keresbol es
atpasszolni a fenti helyre?
A domain-nek letrehoztam a felhasznalot, meg mindent, php-fpm megy is
szepen vele, csak ezzel az apache->php-fpm atpasszolos megfelelo
jogosultsagos dologgal van problemam.
Ha hulyeseget kerdeztem, akkor jelezzetek, ha nem, akkor varom a
segitseget. :)
Koszi,