[BSD] valtozo nevu valtozo

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2011. Május. 28., Szo, 10:25:10 CEST

hello

Most hogy irtad, raneztem megegyszer es megtalaltam a hibat.

Debian stabil ag egyebkent, de regebben magyaritva volt amit en nem
szeretek es visszaallitottam angol verziora... viszont a figyelt
valtozot nem allitottam vissza es nem SzoRUN erteket akart valtozova
alakitani, hanem SatRUN erteket (DOW=`date +%a`).

   var="v"$DOW"RUN"

   if [ `eval echo $"$var"` = "YES" ]; then

Ezek utan a semmit akarta valtozova alakitani es ezert adta a missing
operatort.

Mindig is tudtam hogy csak baj van a magyar rendszerekkel :P

koszi a segitseget mindenkinek.

Vegulis jo volt, a hiba teljesen mashol volt a sajat hulyesegem miatt :)

Andras