[BSD] wifi problema

Bukuli Norbert bukuli.norbert at gmail.com
2011. Május. 15., V, 13:46:02 CEST

Szerintem sikerult felreertenunk egymast, valoszinuleg nem fogalmaztam
korrektul.

Van egy ilyen eszkozom:
http://www.linksysbycisco.com/EU/en/products/WRT54GL

Nalam harom dologert felelos:
1.) A WAN fele a PPPoE kapcsolatot letrehozza
2.) Vezetek nelkuli es vezetekes eszkozok szamara hozzaferesi pontot biztositson
3.) Halozati cim forditast vegezzen.

Ezen kivul van egy gep a LAN-on, aki a nevfeloldasert felelos,
valamint DHCP szerverkent is mukodik.
A vezetek nelkuli es vezetekes eszkozok valamint a fent emlitett
szerver ugyanabban a LAN halozatban vannak.

Remelem igy egyertelmu.