[BSD] web kiszolgalas

Kovács András andras at posta.ws
2011. Május. 7., Szo, 23:33:41 CEST

Sziasztok!
Szeretnem vegre rendesen megcsinalni a webszerveres reszlegunket.
Adott 2 szerver: 1 eles, 1 backup + 1 kis passziv fw elotte.
Olvasgattam es probalkoztam a kovetkezokkel:
haproxy -> lb, failover -> alap ballitasokkal mukodik
apache22-mpm-worker + php-fpm -> nem statikus tartalomra
nginx -> statikus kiszolgalasa

Mit es hogyan erdemes csinalni, hogy celszeru? Rendesen szeretnem
megoldani, hogy elegans legyen.
Egyelore a szoftveres resze erdekel (melyik gepre mit, hogyan, milyen
beallitasokkal).
Az elgondolas az, hogy a kis passziv fw-re haproxy, moge az apache es az
nginx. Szeretnek hasznos tanacsokat kapni, mert meg nem csinaltam ilyet.
Elore is koszi az otleteket, koncepciokat, erveket es ellenerveket.

Udv,