[BSD] ssh kapcsolat időleges fennakadása

Szász Bence szasz.bence at gmail.com
2011. Jún. 30., Cs, 13:25:12 CEST

Szia!
Csak tippelek, de írod hogy fejlesztői célra használod a gépet - az
alkalmazás a sajátod? Ha igen, és szöveget kéne kiírnia, üríted a
kimeneti puffert? Elvileg ha ssh-val vagy bejelentkezve az stdout
puffer (gondolom) egy socket-ra mutat, és ez a puffer csak bizonyos
karakterszám ill. külön kérésre ürül. Nekem logikus lenne, hogy ez a
pufferméret más legyen helyi illetve socket kimenetre, hiszen a távoli
elérésnél sokkal nagyobb a költsége egy-egy TCP csomagnak, minthogy
megérje párkarakteres üzeneteket elküldeni (tehát magasabbra állítanám
a pufferméretet). Tehát ami nem tűnik fel helyi használatkor (kicsi
puffer kb pár karakternél ürül), lehet nagyobb puffernél zavaró (ezért
kapod burstokbe az üzeneteket). Lehet más a probléma, csak nekem ez
ugrott be elsőre.

Üdv:
Bence