[BSD] Törölt fájlok visszahozása

igabor stageline at gmail.com
2011. Jún. 20., H, 12:32:39 CEST

REPAIR TABLE x; Volt már? Lehet h csak össze omlott.
mysqldump-al meg egy bash scriptel könnyedén tudsz menteni. nem javasolnám a
nem áttekinthető backup scriptek használatát. Ha valami van tudd hol kell
belenyúlni, készíts sajátot.

#!/bin/sh
mysqldump -u root -pjelszo --opt adatbazis > adatbazis.sql && tar -c
adatbazis.sql | gzip > adatbazis.tgz