[BSD] ssh kapcsolat időleges fennakadása

Zsolt Kúti kuti.zsolt at prolan.hu
2011. Júl. 8., P, 08:17:51 CEST

Thu, 30 Jun 2011 18:24:59 +0800 -n
Erdei Zsolt <woodi at woodi.hu> írta:

> sysctl -a, hatha zahy hozza tud szolni. ez nekem siman annak tunik,
> hogy a progi, amit inditasz egyszeruen tulsagosan leterheli.a
> kernelt, halokartyat ( irq ).
Nincs határozott konklúzió, de amiket próbáltam ezt támasztják alá.
- truss-szal néztem mi történik és elég sok DNS kérés megy ki, van h
<50ms-onként.
- az alaplapi hálókártya helyett kipróbáltam egy másikat, a probléma
  maradt
- a szervert behoztam a belső hálózatba, ott rendben ment
- a fejlesztői gépemet (ami jóval erősebb) beraktam a szerver helyére,
  az is ment

A ment alatt azt értem, h az ssh kapcsolatok is rendben működtek.

Köszi mindenkinek a tippeket!
Zsolt