[BSD] Wifi beállítása

Laszlo Levai laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 22:49:15 CET

No, munka után volt egy kis időm...
A fenti beállítások ellenére sem találta meg az AP-t, ekkor egy
gondolattól vezéreltetve átváltottam monitor módba:

$ ifconfig wlan create wlandev bwi0 wlanmode monitor up

És láss csodát, nem látott semmilyen wifi csatlakozási pontot. Pedig a
környékünkön legalább 6 db van.

Portinstall aircrack-ng után airodump következett... és ar eredmény
nada...semmi.  Tehát nem a beállításokkal van a baj, inkább a driver a
gond. Jó lenne valamit kitalálni, mert nemigen szeretnék rá linuxot
visszarakni.  Első körben ki akartam cserélni a wifikártyát, egy Intel
chipet tartalmazóra, de a laptopom nem volt hajlandó elindulni vele.
Így kifogytam.

Windows XP, és 7, Debian Linux, Ubuntu Linux, OpenBSD OS-ek alatt gond
nélkül használtam, FreeBSD alatt miért nem megy?

2011/1/21 Laszlo Levai <laszlo.lev.levai at gmail.com>:
> [...]
>  wlans_bwi0="wlan0"
>  ifconfig_wlan0="WPA DHCP"
>
> /etc/wpa_supplicant:
>  ssid
>  bssid
>  scan_ssid
>  psk
>
>  $ wpa_supplicant -i wlan0 -c /etc/wpa_supplicant.conf  -Dbsd -dd
>

> Ezek után arra panaszkodott csak, hogy nem találja az AP-t, ami
> érthető mert nem volt bekapcsolva. Viszont a jelszavakat ASCII
> karakterrel nem volt hajlandó kezelni, így a wpa_passphrase-zel
> állítottam elő. Este több időm lesz, meglátjuk...

>>> ctrl_interface_group=wheel
>>> eapol_version=1