[BSD] OFF: FreeBSD termékek

Akos Tamasi akos.tamasi at gmail.com
2011. Jan. 21., P, 22:10:08 CET

A termékeken megjelenő logó nem igazán hasonlít a hivatalos logóra (a tiednek kilyukadt a közepe és átlátszik a szarv).
Jó vektoros logó itt (adobe illustrator használta javasolt):
http://www.freebsd.org/logo.html

Egyébként van ilyen "bolt" (csak nem nálunk):
http://www.freebsdmall.com/cgi-bin/fm

---
Ákos

ui: Ezt nem fikázásból írtam, szívesen segítek ha kell....