[BSD] freebsd, kernelmodul forditasa debug kernelhez

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Jan. 18., K, 11:42:46 CET

On 2011.01.17. 17:37, Magyari, Miklos wrote:

> A cel amugy az lenne, hogy csak az adott modult forditsam le, ne kelljen egy kernel build-del kiegesziteni.

> eppen az a baj, hogy a futo debug kernel egy teljes forditas eredmenye, azota nem buzeraltam a kernelkonfigot. Szoval az /usr/src alatt minden object stimmel elvileg.

gcc, glibc, linker, stb update is eleg a borulashoz, nem volt egy kosza
installworld vagy hasonlo a ketto kozott?
Most kiprobaltam 8.1-stable-n (cvsup-pal forrasbol es sajat
kernelkonfig), nalam siman lefordful es betolti make load-ra (eredetileg
is benne volt) az ext2, igaz, en nem piszkaltam bele a kodba :).

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>