[BSD] freebsd, kernelmodul forditasa debug kernelhez

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2011. Jan. 18., K, 09:37:12 CET

2011/1/17 Magyari, Miklos <miklos.magyari at hp.com>:

> kernelmodul Makefile-ok include-olnak egy modul makefile-t, amiben benne van a load/unload target is. A load praktikusan kldload-olja a .ko file-t, illetve meg egy all targetet is meghiv, ha build-elni kell a modult.
>
> A cel amugy az lenne, hogy csak az adott modult forditsam le, ne kelljen egy kernel build-del kiegesziteni.
Esetleg forditas utan csak arra az egy modulra make install? Megneztem
a ket make folyamatat es az install egy kldxref parancsot is lefuttat,
a make load nem. Leiras alapjan a kldxref csak az osszefuggeseket
deriti fel es egy hint allomanyt hoz letre, lathatoan nincs benne
path.

Mit mond ott a 'make -n -v load' es a 'make -n -v install'? Hatha
valamit latni a kiirtakban. Nalam most nincs fent obj, igy a forditast
mutatja a load, tehat erdektelen a problema szempontjabol.

> eppen az a baj, hogy a futo debug kernel egy teljes forditas eredmenye, azota nem buzeraltam a kernelkonfigot. Szoval az /usr/src alatt minden object stimmel elvileg.
Viszont itt akkor nem ertem. Az alap make installkernel megvolt es a
kernel konfigon nem valtoztattal. Akkor miert make load-dal akarod
behivni es nem a telepitett verziot kldload-dal? Vagy az ext2fs
forrason valtoztatsz es azert onnan akarod tolteni? De akkor az object
nem stimmel, hisz valtoztattal a forrason. Vagy egyszeruen csak a
kihivasokat keresed? ;-)

Bye,
Zsolt