[BSD] freebsd, kernelmodul forditasa debug kernelhez

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2011. Jan. 17., H, 18:41:18 CET

> eppen az a baj, hogy a futo debug kernel egy teljes forditas eredmenye, azota nem buzeraltam a kernelkonfigot. Szoval az /usr/src alatt minden object stimmel elvileg.

Hohó!

Amikor kernelt fordítasz, akkor meg kell adnod a kernelkonfig nevét. Ezt
ugye vagy a
make KERNCONF=ENYIM buildowlrd buildkernel

formában teszed, vagy ezt a KERNCONF változót beteszed a /etc/make.conf -ba.
Ez utóbbit tipikusan nem szeretik dokumentálni, azaz általában azt írják le
a doksikban, hogy a make -nek adod át paraméterként. Gondolom te is ezt
csináltad. Node amikor a "make load" parancsot kiadtad, akkor nem adtad meg
ezt a KERNCONF változót, így azt a konkrét modult GENERIC kernel-konfiggal
(tehát pl. debug nélkül) fordítottad. Remélhetem, hogy ezek után csak
lefelejtetted a parancssorból?
make KERNCONF=ENYIM load

lesz szerintem a helyes megoldás.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >