[BSD] Mobilnet USB modem reality check

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2011. Dec. 3., Szo, 23:11:09 CET

> Azt meg fogom köszönni.

 No kérem. Megvan a teljes stick tartalma. Meg megvan az usbconfig
 kimenete.
 Csak az a baj, hogy már nem tudom mit kérdeztem le, de abban nincs
 benne
 a VendorID és a ProductID. Úgyhogy kis keresgéléssel a sticken levő
 adatok
 között meglett a Windows-os driver, amiben többek közt ezt találtam:

 Egy setup.ini-ben:
 ProductGUID=A9E5EDA7-2E6C-49E7-924B-A32B89C24A04

 és egy Autorun.dat -ban pedig:

 [SETUP_CONFIG]
 PRODUCT_GUID_KEY=SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A9E5EDA7-2E6C-49E7-924B-A32B89C24A04}
 USB_ID=USB\Vid_19D2&Pid_2000

 Amiben csak az a furcsa, hogy gugli szerint ez egy ZTE MF637,
 ezt meg most nem igazán találom a Telenor-nál,
 ellenben a T-nél igen. Ráadásul nem emlegetnek
 hipernetet :-) Holott a könyvtár neve, és a dátuma
 is egyértelműen a szept 23-i hipernet napra utal.
 Szóval ezek szerint az volt. (Megvallom, lekérdezve
 a hipernet-képes eszközök listáját, meg mertem volna
 esküdni, hogy egy ZTE MF680-as volt.

 Zahy < Gabor at Zahemszky.HU >