[BSD] HAL mountolási probléma [SOLVED]

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2011. Aug. 17., Sze, 13:31:51 CEST

Laszlo Levai írta:

> Újraraktam az OS-t, de most gnome2-lite metacsomaggal és GDM-mel. A
> PolicyKit.conf fájl módosítása nélkül megy at USB mount. Kipróbáltam
> XFCE4 és GDM párossal is, semmi gond nincs vele.
>
> Ezek után SLIM-et indítottam a GDM helyett (ahogy eredetileg is volt a
> felállás) és egyből panaszkodott, miután pendriveot dugtam rá.
>
> A különbség csak annyi, hogy GDM indít egy consolekit és egy dbus
> sessiont sikeres login után, és a ck session active változójának
> értéke TRUE. Slim alatt nincs a session indítás. Kézzel indítva, vagy
> [...]

Csak annyit tudok hozzátenni, hogy nekem karakteres login + startxfce4
illetve XDM használata esetén is működik; azaz azzal a SLIM-mel lesz
valahogy a gond. Annak kéne megnézni, hogy van-e rendes session-kezelése.
Más kérdés, hogy emlékeim szerint a SLIM elég régóta nincs karbantartva, így
simán lehet, higy nincs rendesen ilyen nyalánkságokra felkészítve, mint
policykit meg consolekit.

De a lényeg, megy :-)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >