[BSD] HAL mountolási probléma

Laszlo Levai laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Aug. 10., Sze, 12:00:05 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban kérném a segítségeteket.

A laptopomon 8.2 FreeBSD fut, csomagból telepítve. Grafikus felület XFCE4.
A probléma az, hogy ha USB-s eszközt csatolok, az eszköz megjelenik,
de sima felhasználóként nem tudom csatolni, csak rendszergazdaként. A
hibaüzenet "org.freedesktop.hal.storage.mount-removable no <--
(action, result)".

Egy régebbi instaláláskor a PolicyKit.conf fájlba írogattam bele
"match user" és "match action" tagokat. Akkor az működött. Ezt most is
beállítottam, de nem ér semmit. Per pillanat csak ez van a fájlban:
<config version="0.1">
	<match user="root">
		<return result="yes"/>
    	</match>

	<match user="leyll">
		<return result="yes"/>
    	</match>
       <define_admin_auth group="wheel"/>
</config>

A felhasználó tagja a wheel csoportnak.

$> polkit-action --action org.freedesktop.hal.storage.mount-removable
action_id:        org.freedesktop.hal.storage.mount-removable
message:          System policy prevents mounting removable media
default_any:      no
default_inactive: no
default_active:   yes

Már a fene esz megfele és nem tudok mit kitalálni, mintha a rendszer
figyelmen kívül venné vagy a fájlt, vagy a tartalmát.

Van valakinek ötlete/működő konfigja?

ÜDV: Lévai László