[BSD] DELL H700

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2011. Aug. 1., H, 09:09:23 CEST

szia

Koszi, jol gondoltad, valoban az alap rendszer resze. Valahogy kiindulva
mas RAID kezelo utility-kbol, erre nem gondoltam :)

Egyebkent szuperul mukodik, nem is csak monitorozni lehet vele, hanem
lehetne tombot epiteni, hot-spare-t hozzaadni tombhoz... illetve
rengeteg egyeb dolgot amit nemelyik mas markaju eszkozhoz nem talalni.

koszi,
Andras