[BSD] freebsd binary-only upgrade

István leccine at gmail.com
2010. Sze. 29., Sze, 00:12:43 CEST

Es miert nem csinallunk egy ilyen rendszert?

Sztem relative keves csomagot hasznalunk a portsban levo tizezrekhez kepest
es relative keves variacio van a buildeles kozben. Ha azt nezed a legtobb
csomag amugy is modularisan van felepitve, ezt viszonylag konnyu lenne
automatizalni.

El tudok kepzelni egy web interfacet ahol kivalaszthatod a build
parametereket es az architecturat es szepen lebuildeli neked a csomagot.

Aki jobban kepben van ezen teruleten esetleg kommentelhetne. ahoka?
LLVM/Clang is szobajohet esetleg mint build kornyezet, amugy is ebbe az
iranyba halad a *bsd.

ha valaki osserakna egy specifikaciot mit kell tudnia a build kornyezetnek
be tudnek szallni CPU idovel es esetleg a web interface lekodolasaba is.

Udv,