[BSD] freebsd binary-only upgrade

Josephus josephus at josephus.hu
2010. Sze. 28., K, 20:20:21 CEST

  Mar regota keresek egy olyan megoldast amivel binarisan tudom
upgradelni az egesz rendszert kerneltol kezdve csomagokig mindent.
A problemam az, hogy sajat forditasu kernelt/alaprendszert nem frissit a
freebsd-update, de sajat freebsd-update-server hasznalataval megoldhato
lenne.

Portoknal a helyzet kicsivel bonyolultabb. Meg ha a 8-stable (current)
binarisokat is pakolom fel pkg_add -r el, nem talaltam sehol arrol
infot, hogy a freebsd altal forditott csomagok milyen config opciokkal
lettek leforditva. Gyanitom, hogy a defaulttal, ami sok esetben nem jo,
mert eleg minimalisan van osszeheggesztve nehany Makefile. Nincs olyan
buildfarm ami minden opciot belefordit esetleg jobban modularizalja a
csomagokat, mint pl debian/ubuntu eseten?

Ettol fuggetlenul binarisok upgrade-je elegge fapad. A pkg_delete es
pkg_add nem nevezeto jo megoldasnak. Nezegettem a pkg_replace-t ami tud
binarist upgradelni, de ha jol olvastam az elerheto ujabb verziot ugy
ellenorzi, hogy a ports treen lefuttat egy make -V  parancsot es kiszedi
az elerheto verziot (vagy sehogy sem). Tovabba rekurziv fuggosegkezeles
nem biztos hogy megvan benne, tehat, nem tudom mi tortenik akkor ha az
ujabb verzio mar ujabb verzioju libekre dependel. Sok a jail, nem akarok
feleslegesen ports treet fenntartani azert, hogy az uj verziokrol
ertesuljek (mount_nullfs-el sem)

Udv,
Jos