[BSD] ftp kliens PF mogott

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Sze. 25., Szo, 19:37:59 CEST

Igen, a javasolt irodalom is kifejezetten hasznos volt. Ma már jobb a
rálátásom a témára...
Bár nem kért meg senki, de megígértem, ha megoldom a problémát,
jelentkezem. :-)
A subject mezőben jelzett téma megoldása a /usr/ports/ftp/ftpsesame
program használata. Interaktívan átírja a tűzfal szabályt az ftp szerver
által megadott portnak megfelelően. Csak azt nyitja a tűzfal, nem kell
mindent kinyitni. Úgy néz ki, nálam működik, némi tesztelés is ezt
igazolja.
Bár az ftp-proxy program is erre hivatott az irodalom szerint, de azzal
nekem nem működött, esetleg egyszer visszatérek rá. De most hanyagolom,
örülök, hogy két hét után tudok ftp-t használni a tűzfal mögül...

Más téma: egy ideje nem működik nálam (mindkét FBSD gépemen) a Rhythmbox,
indításkor egyszerűen elhal néhány másodperc után. Nincs erre valami
egyszerű magyarázat? Kihagytam valamit frissítéskor vagy hasonló?

Szép estét!
István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_5,