[BSD] system migracio

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Sze. 22., Sze, 22:03:02 CEST

2010.09.22. 21:12 keltezéssel, Dánielisz László írta:
> Igazából elég sok ötlet jött tőletek is meg a
> freebsd-questions at freebsd.org -tól, egy ideje BSD-t használok u.h.
> szerintem nem lesz gond csak ezt a műveletet még soha nem hajtottam
> végre, ezért dobtam fel a témát :-)
> Amúgy meg lehet cp -rp /source /destination -al is megy.

Az az erzesem, vannak meg olyan muveletek, amiket nem hajtottal vegre,
pl a listara kapott valaszok elolvasasa, vagy a cp man elolvasasa, de
segitek:

In the first synopsis form, the cp utility copies the contents of the
source_file to the target_file.  In the second synopsis form, the con-
tents of each named source_file is copied to the destination
target_directory.

Magyarul a forras file tartalmat masolja at a cel filebe/directoryba. A
unix style os-eknek van tobb konyvtaruk is, amelyben fura filek vannak,
pl ilyen a /dev is; ezek kozul a filek kozul tobb arrol nevezetes, hogy
nincs veguk, pl a zero vagy az urandom, igy ezek tartalmanak masolgatasa
hasonloan sziszifuszi probalkozas, mint ennek a levelnek a  megirasa.