[BSD] ftp kliens PF mogott

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2010. Sze. 21., K, 12:53:00 CEST

Szia!

2010/9/21 Istvan Galgand <igalgand at freemail.hu>:
> Köszönöm, este ráállok újra a témára.
> Csak a pontosítás kedvéért, én egy PF-el megvalósított tűzfalas  munkaállomásról
> szeretnék ftp klienssel elérni a neten ftp szervereket. A pure-ftpd egy
> ftp szerver, ha jól tudom, kell az nekem a munkaállomásra? Mint látod,
> kicsit megkevertél...

Ha klienst hasznalsz, egy aktiv-passziv kapcsolat proba jot tehet,
hatha valamelyiket jobban szereti. Ha a kimeno forgalom engedelyezett
a gepen (pass out all), akkor aktiv modban mennie kellene a kliensbol
egybol, nincs varazslas, nem kell ftpproxy. Aktiv modban a szerver
mond meg minden kapcsolodasi pontot es neked csak a kimeno forgalmat
kell engedelyezned, ami meg pass out all eseten megvan.

Ja, jut eszembe, az

ftpproxy_enable="YES"

sort nem lattam a rc.conf-ban, a flags beallitasaval meg nem indul el
automatikusan.

Masik kerdes, a gep router mogott van-e? Mert ha igen, azon is kell
allitani, hogy a megfelelo bejovo portok eljussanak a gepedhez.

Zsolt