[BSD] ftp kliens PF mogott

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Sze. 20., H, 21:47:03 CEST

Jó estét mindenkinek!

Egy hete szenvedek, nem tudom megoldani, hogy az ftp működjön PF tűzfal
mögül. Amit tettem:

1. Ports-ból telepítettem az ftpproxy programot.
2. A /etc/pf.conf-ba beírtam, hogy

   rdr pass on $ext_if proto tcp to port ftp -> 127.0.0.1 port 8021
   anchor "ftp-proxy/*"

3. A /etc/rc.conf-ba beírtam: ftpproxy_flags=""

Tapasztalom, hogy az rc.conf-ba történt bevitel ellenére a ps -A listában
nem jelenik meg az ftp-proxy process. A /usr/sbin-ből indítva szerepel a
listában, de ftp-zni egyik esetben sem tudok.

A következőket látom:

230 Login successful.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
ftp> pwd
Remote directory: /
ftp> ls
229 Entering Extended Passive Mode (|||53909|).
500 Illegal EPRT command.
200 PORT command successful. Consider using PASV.

Ha ftp -p paranccsal kezdek, akkor is elakad.

Kaphatnék egy linket, ahol egy m ű k ö d ő megoldást találok?
A keresgéléseim siralmas eredményt hoztak, általában szintaktikai hiba
miatt el sem indult a pf.conf. A fenti tartalommal elindul, de az idézett
válaszokat kapom, azaz nem működik.

Köszönettel,
István

--