[BSD] php+imagick

Marosi Imre jumu at jumu.hu
2010. Sze. 19., V, 19:24:32 CEST

  Szia,

Én belefutottam ilyenbe nemrég, asszem a php 5.3.1-nél volt ez a hibám.
Sokadszori újrafordítás után feladtam a harcot akkor, nem sokkal késöbb
kijött a friss php upgradeltem 5.3.2-ra, aztán minden php-hoz kapcsolódó
csomagot újrafordítottam és megjavult.
Ugyanezt csinálta a php5-pdo_mysql is.
Remélem segítettem valamit.

Üdv.: Jumu