[BSD] init sorrend

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2010. Sze. 9., Cs, 07:38:53 CEST

Szia!

Milyen oprendszerrol es verziorol beszelunk?

> Tobbszor belefutottam, igy most mar megkerdezem: hogyan lehet ezt a
> sorosnak latszo, a gyakorlatban parhuzamos initet visszakapcsolni soros

a) valamirol lemaradtam ugy latszik. Mik hajtodnak vegre parhuzamosan?

> vegrehajtasra? A DEPENDS sornak mar semmi ertelme az rc scriptekben, nekem

b) ha veletlenul FreeBSD lenne, akkor nem DEPENDS, hanem REQUIRE / PROVIDE

> viszont szuksegem van arra, hogy egyes daemonok megvarjak egymast.
> Az ultimate megoldast tudom (runit), de ezen kivul van valami megoldas?

Nekem sikerult a fentiek figyelembevetelevel, de ha esetleg meg nem lattad
volna,

man rcorder

Fenti doksi alapjan mar konnyebb elindulni, a paranccsal pedig tesztelheto
is, hogy a kivant eredmenyt hogyan kapom. Es persze vegso esetben lehet
dolgokat irni az rc.local scriptekbe is, amikhez tartozo info pedig a "man
rc" -ben talalhato.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >