[BSD] IPSec

Gabor HALASZ halasz.g at nns.hu
2010. Sze. 1., Sze, 14:47:48 CEST

On 2010.09.01. 14:38, Gabor Illo wrote:

> Lehet hogy IPSec állítgatás helyett inkább egyszerűbb lehet egy pptp
> szerver készítés nem?

Egyszerunek egyszerubb, mert a pptp egycsatornas, de a nat-on azt is
nehez atimadkozni.

> Ezt szeretném:
>
> 1. Windows->VPN kapcsolat->szerver név->user/jelszó->Kapcsolat +
> korlátlan felhasználó hozzáadás

A win-ek nativ ipsec kilenset eletre lehelni olyan varazslat, amire csak
a legnagyobb magusok kepesek (de lehet, hogy ok is csak bemagyarazzak
maguknak).

> 2. Encryptelt adatcsomagok a PPTP szerver és az itthoni PC közt hogy ne
> lehessen lehallgatni

Egyre kevesbe ertem, mit akarsz, de a legegyszerubb a putty+ssh tunnel,
ha csak titkolozni akarsz.