[BSD] TIMEOUT - WRITE_DMA és calcru: runtime went backwards

Péter Stósz peter.stosz at mentat.hu
2010. Okt. 22., P, 15:03:56 CEST

Tippem szerint storage-on van a virtuális HDD-d, és kicsit (nagyon) lassú
lett az elérése.
Oka, másik VM (ek) nyomják adattal a tárolót.

Mi a saját rendszerünkkel ugyan ezt szívjuk most.

Péter

2010/10/22 Schneider Tamás <tschneider at jaffastudio.hu>

> FreeBSD 8.1-RELEASE #1 i386
> A rendszer egy t-system-es virtuális szerveren fut, az utóbbi időben
> naponta 1-2 alkalommal ezt írogatja:
>
> Oct 21 19:17:00 vendel kernel: ad0: TIMEOUT - WRITE_DMA retrying (1
> retry left) LBA=5056847
> Oct 21 19:17:00 vendel kernel: calcru: runtime went backwards from
> 2702791 usec to 1598271 usec for pid 5139 (httpd)
> Oct 21 19:17:00 vendel kernel: calcru: runtime went backwards from
> 3197596 usec to 1890870 usec for pid 5138 (httpd)
> Oct 21 19:17:00 vendel kernel: calcru: runtime went backwards from
> [...]

Ez az elektronikus üzenet és a hozzá kapcsolódó állományok kizárólag a
Címzettnek szólnak. A bennük foglalt információk bizalmasak, melyek titokban
maradásához a MENTAT Informatikai Kft.-nek jogilag méltányolható érdeke
fűződik. Amennyiben valamilyen ok folytán Ön nem címzettje ennek a levélnek
vagy sérülten kapja meg, kérjük semmisítse meg, és értesítse arról az üzenet
küldőjét. A MENTAT Informatikai Kft. nem tesz és nem fogad el hivatalos
kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről
ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Jelen üzenet
elküldése előtt vírusellenőrzésen esett át, de a vírusmentességet nem
garantáljuk.

This e-mail and any attachments are confidential and may be legally
privileged. The content of this e-mail is subject of efforts by MENTAT
Informatics Ltd. to maintain its confidentiality. Also this e-mail is
intended for the sole use of the individual or entity to whom it is
addressed. If you are not the addressee, and receive this message in error
please delete this e-mail and notify its sender immediately. The MENTAT
Informatics Ltd. neither makes nor accepts legally binding statements
exclusively via e-mail unless otherwise agreed by interested parties. This
e-mail message has been checked for computer viruses but we don't guarantee
that it is not infected.
--------- következő rész ---------