[BSD] power management not responding

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Nov. 2., K, 19:28:58 CET

Jó estét!

Szeretnék megoldást találni egy apró, de bosszantó problémára. Ami
természetesen akkor jelentkezik, amikor más is látja...
Gnome desktop, amit startx paranccsal indítok. Amikor visszatérnék
terminálhoz, system menu, log out igalgand...
Meglehetősen gyakran megjelenik az ablak, hogy egy program még fut, power
manager not responding. Úgy fél perc után azért kilép...
A legtöbb, amit találtam ehhez a témához, hogy írjam be a
/boot/loader.conf fájlba: hint.acpi.0.disabled="1"
Megtörtént, de szerintem nem változott semmi. Lenne erre jobb
megoldás?

István
--
This mail was sent by Mutt-1.4.2.3_5,