[BSD] Huwaei vagy Samsung GSM modem munkára bírása

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2010. Május. 23., V, 10:18:44 CEST

On Fri, May 21, 2010 at 12:47:21PM +0200, Zahemszky Gabor wrote:
> Adj lecci pontosabb tipusnevet. Huawei akar sikerulhet is. (Meg persze a
> masik is.)
> usbdev / usbconfig kimenetet, amibol latszik a VendorID es a ProductID is.

Az sem volna haszontalan, ha tudnánk, hogy ezt az állatfajt melyik
szolgáltató, milyen márkanéven árulta, és pl milyen típusinfók nyerhetők
ki még a modemre ragasztott cetliről/a dobozáról/a windowsos install
program üzeneteiből stb.

Ugyanis Huawei modem sem egyféle van már forgalomban, és nem
mindegyikkel ugyanazt kell csinálni.

BSD: An Operating System, Not a Religion.