[BSD] local delivery / postfix nem megy upgrade után?

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2010. Május. 14., P, 16:27:39 CEST

Sziasztok,

kernel + ports upgrade után nem megy a local delivery -m postfix -szel.
Előtte meg ment. Kézzel nem változtattam postfix config-ot.

rc.conf-ban ez van:

# Postfix
daily_clean_hoststat_enable="NO"
daily_status_mail_rejects_enable="NO"
daily_status_include_submit_mailq="NO"
daily_submit_queuerun="NO"
postfix_enable="YES"
postgrey_enable="NO"

Cron-tól nem jönnek levelek (egész pontosan azok a levelek nem érkeznek
meg amiket gépen belül adtak föl és gépen belül kell kézbesíteni). Hol
keresgéljek?

8.0-STABLE amd64
postfix-2.7.0,1     A secure alternative to widely-used Sendmail

Köszi,

   Laci

believed to be clean.