[BSD] Server load - nem értem! :-(

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2010. Május. 4., K, 11:48:23 CEST

Gabor HALASZ írta:

> A ket zombie miatt io deadlock keletkezik? Egyaltalan, milyen bsd ez?
> Ha ennyi ramod van, plane uresen, nem kellene tobbet adni a kernelnek?
Szia! Nagyon lámának fogok tűnni, valószínűleg az is vagyok. Hogyan
adjak több RAM-ot a kernelnek, és honnan láttad hogy nincs neki elég?

Egyébként ma érdekes dolog történt. Újraindítás után, összesen 170
processz futott a gépen. Szinte nulla terhelés volt rajta, és top
szerint volt 19giga szabad memória. Ennek ellenére, ugyanúgy jöttek a
belassulások, volt olyan hogy gstat egy olvasási műveletre 12000 msec
időt írt ki.

A kernel egy 7.0-RELEASE amd64 verzió, Dual Xeon vas:

CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU           E5420  @ 2.50GHz (2506.23-MHz
K8-class CPU)
FreeBSD/SMP: Multiprocessor System Detected: 8 CPUs

Közben a RAID kártyától kaptam ilyen üzenetet:

2010-5-3   17:36:46 CPU FAN          : Failed
2010-5-3   17:37:16 CPU FAN          : Recovered

Szóval lehet hogy HW hiba? :-s

Üdv,

   Laci