[BSD] freebsd 8.0, sendmail

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Már. 26., P, 10:55:17 CET

On 2010.03.25. 20:18, Istvan Galgand wrote:

> Gábor javaslatát követem: cd /etc/mail/, make, a hostname.mc fájlban smarthost beállít, plusz
> berta szerint a genericstable file kreálása (igalgand	igalgand at freemail.hu), az mc fájlba
> meg a FEATURE(genericstable....stb.), genericstable bináris elkészít, make, make stop, make
> start és továbbra sem írja át a gépnevet a freemail.hu-ra.

Ird mar le ekes magyar mondatokban, mit szeretnel csinalni, a muszaki
hatteret majd kitalaljuk. Az emailcimben nincs gepnev, az email formaja
local at domain. Egyebkend meg a gepneved.cf-be smarthost sor utan:

FEATURE(accept_unresolvable_domains)
MASQUERADE_AS(`MYDOMAIN.COM')

Aztan ismet a make, stb...

--