[BSD] freebsd 8.0, sendmail

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Már. 22., H, 15:25:12 CET

Istvan Galgand wrote:
> [...]

Ha szivni akarsz, csak batran. Mindenesetre:

cd /etc/mail
make
keletkezo hostname.mc-ben a smarthost-os resz elol dnl kiszed, hostname
kijavit
/etc/mail/access-be beirod ertelemszeruen:

AuthInfo:your.isp.net "U:smmsp" "I:user" "P:password"

make
make stop
make start

Az ilyesztoen bonyolult mailszerverkonfiguracio elkeszult (persze nem
100%, hogy mukodni fog, nem tudom, mit varial a tbanda).

> Köszönöm, holnap tudom kipróbálni.
> Olvastam korábban ezt a megoldást a Kézikönyvben. De, bevallom, nem tartottam alkalmazhatónak,
> mert ehhez le kell tiltani a sendmail-t, mind küldés, mind fogadás oldalon. A fetchmail pedig
> át kívánja adni az érkező leveleket neki. És a helyi levelezés is jobb, ha működik.

Ehhez nem kell semmilyen listen, aki levelet akar kuldeni, az hivogatja
a sendmail binarist.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>