[BSD] freebsd 8.0 flash plugin

Zsolt Kúti la.tinca at gmail.com
2010. Már. 11., Cs, 22:28:54 CET

On Thu, 11 Mar 2010 20:23:22 +0100
Istvan Galgand <igalgand at freemail.hu> wrote:

> Egy teszt gépen követtem el az előzőleg leírtakat. A leírás szerint
> el kellett indítani néhány linux szolgáltatást. Beírtam
> a /etc/rc.conf-ba: /etc/rc.d/abi start, majd /etc/rc.d/sysctl start
> parancsokat. Reboot után ilyen üzenetekre panaszkodva nem állt fel a
Milyen üzenetek?
Akkor tudunk többet mondani, ha látunk ilyeneket.

> rendszer. De sikerült rescue alapon kitörölnöm őket. De visszatérve a
> flash plugin-re. Az nspluginwrapper telepítésekor vulnerability
> okokra hivatkozva nem telepítette a Fedora (pango?) programot.
> Disable_vulnerability ezt megoldotta, de utána meg gtk problémái
Elég zavarosnak tűnik az egész. Amennyiben tényleg a pango volt, a
Makefile-ja nem tartalmaz látszólag semmi különöset. Ja, a fedorából
ítélve ez a linuxos, de ott sem látok semmit.

> voltak. Ezért visszaálltam az eredeti, kiindulási állapotra. Holnap
> leszek újra a freebsd 8.0 teszt gépnél. Kipróbálom Zsolt ajánlását,
> remélem, működni fog. Ha nem, jelentkezem... :-)
Ok, de gond esetén konkrét lépések leírásával, hibaüzenettel
jelentkezz, mert így nehéz bármit is mondani.

Ha úgy érzed, h esetleg nagyon összekavarodtak a dolgok, inkább kezd
újra. Ha csak a portok tájékán van gond, nézd  meg a portmaster manját
hogyan kell törölni vele mindent.

Zsolt