[BSD] elso freebsd 8.0 telepites

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2010. Már. 6., Szo, 17:05:09 CET

T. Lista!

Megbocsássatok, első BSD próbálkozásom, két kérdésre válaszolnátok?

1. Tárgybani distrib. ports-ból szépen feltettem mc-t, fetchmail-t, stb. De folytattam a
   gnome2-vel, ami nem fordult le kb. 8 óra alatt (nem is tudtam folyamatosan a gép mellett
   lenni) és megszakítottam Ctrl-C-vel. Ha a gnome2 könyvtárban újra kiadom a make install
   clean parancsot, gond nélkül folytatódik a telepítés? Remélem, igen. Ha nem, mi ilyen
   esetben a követendő eljárás?
2. Mivel a manual szerint esetleg elavult lehet a ports fa, nem telepítettem az install
   dvd-ről, hanem telepítés után portsnap fetch/extract következett. Nem teljesen értem a
   portsnap update használatát. Milyen gyakran javasolt használni? Ez lefordítja a frissített
   alkalmazásokat, vagy ellenőrzés után (pkg_version -v) egyenként nekem kell újból lefordítanom
   a nálam telepített és időközben frissült portokat?

Szép szombat délutánt!

Üdv: István