[BSD] restore: tape is not a dump tape

Török Péter tpz at index.hu
2010. Már. 4., Cs, 10:13:42 CET

Sziasztok,

A problémám a következő:

Egy kész 7.2-es rendszert kellene átköltöztetnem egyik gépről a másikra.
A forrás gépen dumppal létrehoztam mindegyik particióról az
archivumokat. Ezeket helyben leellenőriztem, olvashatóak voltak.
Átmásoltam őket egy SATA HDD-re. Ezek után a célgépen, ami egy HP ML350
hardveres RAID tükörrel, 7.2-es LiveFS cd-ről bootolva létrehoztam
egyenként a megfelelő particiókat. A gépre egyébként egy SATA-USB
átalakítóval csatlakoztattam a winchestert. Mountoltam a particót.
Ezután következett volna a restore, de mindegyik archivra azt mondta,
hogy "Tape is not a dump tape". Kipróbálva ugyanezeket a fileokat más
gépeken, teljesen jól olvashatóak az archívumok.
Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?