[BSD] telepítési kérdés: ufs, zfs, raid1

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Jún. 21., H, 12:15:12 CEST

On 2010.06.21. 11:49, Gabor PALI wrote:

>    Erdekes felvetes.  Szerintem ha a tobbseg tamogatja, meg
> belekerulhet akar az illemtanba is :)

Nem hinnem, hogy jot tenne a listanak, ha en bekerulnek az illemtanba,
mint eszoszto ;-P Szerintem eleg lenne egy hivatkozas
(http://hu.wikipedia.org/wiki/Netikett), mint ajanlott irodalom a
lista(ko)n valo megjelenessel kapcsolatban.

Azt viszont jo lenne beleirni az illemtanba, hogy a listaserver
certjenek cn attributumanak tartalma egyezzen mar meg a server
fqdn-jevel, mert kulonben sirnak a browserek (es ha van ra lehetoseg,
ala kellene irni a bsd.org ca-certjevel, ha mar a bsd.org alatt
mukodik), amikor valaki veletlenul megnezi az illemtant :-D

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>