[BSD] IRIX-e van-e valakinek?

Gabor Kovesdan gabor at FreeBSD.org
2010. Jún. 16., Sze, 00:03:59 CEST

> Ha 2 evvel korabban szolsz, meg adni is tudtam volna neked par O2-t vagy
> indy-t..
>
> Sajna mar tuladtam rajtuk miutan befuccsolt a Gentoo mips portja.
>
> Ellenben erdeklodnek a gentoo-mips listan hatha valaki szivesen razuz
> egy IRIX-et gyorsan es akkor nyomathatod rajta. (kumba@ -t erdemes
> keresni) Eleg nyitottak voltak meg par eve. Remelhetoleg most is.. :)

Köszi, megpróbálom ott is. Pár FreeBSD fejlesztő közt is próbáltam, de
eddig semmi. Viszont legalább az egyik kérdésemre megtaláltam a választ
egy eldugott dokumentációban.
> Lattam leadtad a portjaidat. GSoC utan sem fogod visszavenni oket?

Mint Gábor írta, a nagy részüket más már átvette, de amúgy nem venném
vissza őket, számomra azok már nem fontosak, és így hogy nem is
használom őket, nem is tudok akkora supportot nyújtani. A fontosakat (pl
amavisd-new meg docbook portok) megtartottam. Na meg néha szelektálni
kell, jönnek új feladatok, új kihívások, ezek visznek előre, ami már a
múlté, azt hagyni kell. Most a kódolás felé orientálódom, majd jönnek
emberek, akik a portokba fektetnek több energiát. Sokan a portokkal vagy
a dokumentációval kezdik, aztán ahogy tapasztaltabbá válnak, a kód felé
kezdenek orientálódni, mert az nagyobb kihívás, meg ott többet tanul az
ember. Velem is valami ilyesmi történik.

Üdv,

--
Gabor Kovesdan
FreeBSD Volunteer