[BSD] jail syslog problema

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2010. Jún. 12., Szo, 00:12:44 CEST

Hello,

Tapasztalt mar valaki olyat, hogy a jail-ek nem akarnak loggolni?

Furcsa a helyzet. Van vagy 30 szerverem es abbol ezen az egy misztikus
helyen az elozo rendszer (FreeBSD 6.x) egyik pillanatrol a masikra ugy
dontott, hogy nem loggol tovabb.
Nem nagyon izgatott a dolog, mert mar rendelkezesre allt az uj vas,
tervezve volt a szerver csere. Az uj gepre felraktam az uj rendszert,
(uj, tiszta install) minden a legfrissebb, vegleges ag.
Beallitottam a jaileket szokasosan mint eddig az elmult 8-10 evben
barmikor es erre ugyanitt az uj gep ugyanugy nem loggol a jailekbol.

Biztos nem a hely misztikus kisugarzasa az oka, mert az ilyenekben nem
hiszek :)

Hibalog sehol semmi, minden szolgaltatas gyonyoruen mukodik, de igy eleg
nehez akar csak egy mail forgalmat is ellenorizni, hogy nem latom mikor
mi tortenik, mert nincs log.

A devfs-ek becsatolva,
syslog -l /jails/mail/dev/log (-l a tobbi jail dev/loggal...) elinditva
es megsem megy.

Mit ronthattam el?

Van valami alternativ megoldas, hogy legalabb a jail-en belul a logok
menjenek? Az apache, mysql, pureftpd logok jailen belul mukodnek, de a
tobbit nem tudtam beallitani. (Bind, postfix, courier-imap, mas most
hirtelen nem ugrik be).

Koszi,
Andras