[BSD] gnome desktop gond

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Jún. 8., K, 21:31:19 CEST

On Tue, 8 Jun 2010 21:05:42 +0200, Istvan Galgand <igalgand at freemail.hu>
wrote:

> Aki így belelát a gépembe, az csakis szakértő lehet... :-)

Ugy latom, generalis gnome update problemal vannak a portsban, hasonloval
szivtam eppen, de nalam a libintl-re dependelo gnome libek felejtettek el
ujrafordulni a gettext upgrade utan (bar nalam legalabb megprobaltak
ujrafordulni; ha nalad nem fordul ujra az, aminek nem tudom a nevet, akkor
szolj nyugodtan, nem te benaztad el).

> Megtaláltam a libogg.so.7-et a /usr/local/lib/ alatt. Tehát tanácsod
> szerint újrafordítanám a libnautilus-t tartalmazó csomagot. Most már
csak
> egy a gondom: hogyan találom meg ezt a csomagot?

Ehhez hasonloan:

server# pkg_info -W /usr/local/lib/libintl.so.9
/usr/local/lib/libintl.so.9 was installed by package gettext-0.18_1

> Ennyit még kérhetek? De megígérem, jegyzetelek...

Felesleges, lejegyeztek mar masok, neked eleg elolvasni ;) Man pkg_info:

PKG_INFO(1)             FreeBSD General Commands Manual
PKG_INFO(1)

NAME
     pkg_info -- a utility for displaying information on software packages

SYNOPSIS
     pkg_info [-bcdDEfghGiIjkKLmopPqQrRsvVxX] [-e package] [-l prefix]
              [-t template] -a | pkg-name ...
     pkg_info [-qQ] -W filename

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>