[BSD] mergemaster -p

Illó Gábor stageline at gmail.com
2010. Jún. 4., P, 11:39:46 CEST

Sziasztok

1. Most dobtam fel a gépemre egy FreeBSD 8-at, plusz frissítettem 8.1-re és
fordítottam neki saját kernelt. Amikor egyfelhasználós módban kell futtatni
a mergemaster -p -t akkor a jelszavaknál meg a többi fájlnál általában mi a
teendő én d-t nyomtam töröltem. Remélem jól döntöttem és a felhasználók
megamaradnak.

2. make installworld után kaptam egy / filesystem is full üzenetet a
/rescue/rescue telepítése közben, pedig a BSD saját particionálóját
használtam, mégpedig úgy, hogy meghagytam a rendszernek, hogy ő állítsa be a
swap stb méretét. Ennek fényében nem tudom ez hogyan fordulhatott elő.

A df -h azt mondja hogy a / mount pont 107%-a van kihasználva. Ez vajon most
hogyan segítsek. Megálltam a make installword közben és nem tudom merre
tova. Valaki utalt a /var/tmp/install.* törlésre, de az hülyeség mert az már
nem a / hanem a /var mount pointhoz tartozik.

Viszont valakik ajánlják a /boot/kernel.old teljes törlését, kérdés, hogy ez
mekkora károkat okozna.

Köszi

--
Best Regards