[BSD] sendmail to smarthost

Török Péter tpz at index.hu
2010. Jún. 1., K, 09:18:24 CEST

Szia,

Bár én nem a portsból telepített sendmailt használom, hanem az
alaprendszerben lévőt, nekem csak akkor bírt működni, ha újrafordítottam
a sendmail-t sasl támogatással. Egyébként nem volt hajlandó
authentikálni magát. A handbook idevágó része:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/smtp-auth.html
Annyi különbséggel, hogy a saslauthd-nek nem kell futnia.