[BSD] SFD 2010 Szeged - temajavaslatok

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2010. Júl. 27., K, 22:45:37 CEST

Sziasztok!

Mint az utóbbi években már hagyománnyá vált, idén is megrendezésre kerül
Szegeden a Szabad Szoftver Világnap alkalmából egy vidám egynapos
konferencia+találkozó+happening. Tavaly a szorosan vett szabad
szoftverek mellett képviselve voltak más szabad javak is, és persze
emlékezhetünk arra is, hogy volt egy formás BSD szekció, aminek
(szerintem) egész szép sikere volt... Aki ott volt, egy kellemes
hangulatú, nem kommersz szagú rendezvényen tölthetett egy napot hozzá
hasonló mániákusok között. :-)

Idén a helyszín változatlanul a SZTE TIK (Egyetemi Könyvtár és
Információs Központ), az időpont pedig 2010. október 8 (péntek).

Bár ez még egy kicsit odébb van, de a szervezők most kezdték gyűjteni a
témajavaslatokat a rendezvény honlapján, így már most érdemes
ellátogatni oda:

http://sfd.org.hu/

Ha van kedvenc témád, és még nincs a javaslatok között, írd be! (Nem
csak BSD-s lehet, de persze az még jobb... :-) Ha esetleg előadást is
vállalnál, akkor is írd be a témajavaslatot, és a szerénységet félretéve
jelöld meg magad előadónak.

A már beadott javaslatokat is lehet kommentezni, de ehhez (a javaslat
beadással ellentétben) már regisztráció kell. (Aki tavaly résztvett, az
már akkor valószínűleg regisztrált, érdemes kipróbálni)

Mivel tavaly is erről a listáról jelenetkeztek sokan előadónak, most is
optimista vagyok. :-) Előre!

BSD: An Operating System, Not a Religion.

----- End forwarded message -----

--
BSD: An Operating System, Not a Religion.