[BSD] fura szerverhalal

Miklos Quartus lista at miklos.info
2010. Júl. 27., K, 11:20:21 CEST

2010/7/26 Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>:
> web szerver, de a lighttpd nem valaszol, ping megy, a konzolon semmilyen
> hibauzenet, belepni nem lehet, mert a usernev utan nem jon fol a password
> prompt, ctrlaltdel-re semmi reakcio, reset utan megy tovabb, mintha mi sem
> tortent volna. Remote logol, de a logban sincs semmi, azon kivul, hogy logol
> szepen tovabb, megy a cron, a sendmail kuldozgeti a maileket, a munin sem
> rajzol semmi kulonoset a halal elott, viszont a munin-node is lehal. Valami
> otlet?

Nekem akkor volt ilyen amikor tobb irc halozatrol botok DoS-oltak. A
bejovo haloforgalom maximalisra novekedett, emiatt belepni nem
lehetett a gepre, illetve csak nagyon lassan (ld. "nem jon fel a
password prompt") szerintem feljon csak nagyon lassan. Turelem :)

Ha nem hardverhiba, akkor az is elkepzelheto, hogy  megtortek a
gepedet es atmenetileg hasznaljak tovabbi gepek elleni tamadasra mint
kozbenso network hop-ot. Mondjuk a munin-nak kellene mutatni
mindenkeppen a halozati forgalom tulzott novekedeset vagy befele vagy
kifele. De mivel lehal, nem latod.

Udv
qmi