[BSD] BSD-Day at 2010

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Júl. 20., K, 14:47:01 CEST

Sziasztok!

    Ahogy arrol mar a sajtobol is ertesulhettetek, szeretnenk szervezni
,,BSD-Day'' [1] fantazianevvel egy egynapos rendezvenyt az Eotvos Lorand
Tudmanyegyetem Informatikai Karan 2010. november 20-an (szombaton).  A
celunk alapvetoen a kornyeken elo es dolgozo FreeBSD/NetBSD/OpenBSD
fejlesztok meghivasa es egy ,,iro-olvaso, iro-iro, olvaso-olvaso''
talalkozo szervezese, amelynek kereteben mellesleg varhatoan lesznek
eloadasok es egy elo forum.
    A pontos reszletek egyelore ugyan meg erosen kidolgozas alatt allnak
(hiszen meg van 4 honapunk), de orommel vettem, hogy mind a fejlesztok,
mind pedig a kozonseg reszerol lenne iranta erdeklodes.  Termeszetesen
oktober kozepen ismet fogok kuldeni egy levelet a temaban, amelyben
remelhetoleg mar sokkal tobb konkretumot tudok kozolni veletek.  Addig
is a belinkelt wiki oldalon kovethetitek figyelemmel a szervezest,
igyekszem folyamatosan frissiteni.  Ahogy eszrevehettetek, a rendezveny
angol nyelvu lesz, de ez remelhetoleg nem rettent majd el senki sem a
reszveteltol.

:g

UI: Elnezest kerek mindenkitol, hogy nem a listara kerult ki eloszor a
hir, eredetileg meg nem szerettem volna ilyen hamar ilyen szeles korben
bejelenteni.

[1] http://wiki.freebsd.org/BSDDay_2010