[BSD] jail-ek kozotti kommunikacio

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2010. Jan. 20., Sze, 14:04:00 CET

Hello Lista,

Egy olyan kerdesem lenne, ami lehet a jail mukodesevel ellenes elvu, de
valahogy meg kene oldanom a feladatot.

Az adott gepen a web es a mail egymastol kulon jail-ben uzemel.
Szeretnek a web jailbol kiadni egy utasitast, amivel a mail jailben levo
shell parancs vegrehajtodik. Parameteratadasra szukseg van es nem
szeretnek cron feladatot csinalni belole, azonnal vegre kellene hajtodnia.

Gondoltam arra hogy csinalok egy pici valamilyen porton figyelo szerver
programocskat es hozza klienst, ami a jail ip-n keresztul kommunikal, de
ha van mas megoldas, ezt kihagynam, mert bar rengeteg peldaprogram van a
neten, de nagyon reg nem nyultam C programozashoz, hogy ezt pikkpakk
megoldjam igy, illetve lehet ez agyuval verebre kategoria.

Van valami megoldas a feladatra?

Andras