[BSD] freebsd 8.0

Szabolcs Tóth speeedfire at gmail.com
2010. Jan. 15., P, 16:03:21 CET

Üdv!

> Egyebkent sem vagyok arrol meggyozodve, hogy
> desktop osnek a freebsd lenne az idealis valasztas. Ha jo a kde is,
> akkor probald meg ezt, 7.2-es freebsd az alapja:

Megmondom őszintén nem szeretnék lemondani a freebsd-ről,
mindenféleképpen meg szeretném ismerni (mivel a többinek is ez az
alapja). Későbbiekben az otthoni szerveremet is erre szeretném
leváltani majd (jelenleg Debian van rajta).
Tisztában vagyok vele, hogy nem kifejezetten desktop OS, de talán így
a legkönnyebb megismeri szerintem.

Speeedfire